Този сайт използва бисквитки, за да подобри услугите и опита на потребителите. Ако решите да продължите разглеждането му, автоматично приемате тяхното използване. Подробна информация
Търсене Любими Профил Пазарска количка

Junona - Най-голямата българска онлайн модна дестинация

назадВръщане и замяна на закупени продукти



ЗАМЯНА
 
1. Направете нова поръчка с желания от Вас размер или артикул. По този начин ще бъде запазен желаният размер / артикул
2. При завършване на новата поръчка в полето "Вашият коментар" напишете "ЗАМЯНА" и номер на старата поръчка
3. Изпратете артикула / артикулите с куриерска фирма на адрес: гр. Димитровград, ул. "5-ти Ноември" 9А, тел. 0878 268 648, "ЮНОНА-КАТЯ ГЕНЕВА" ЕООД

Връщането на артикул при замяна е за сметка на клиента.
В момента, в който върнатият от Вас артикул бъде при нас - в рамките на 7 дни ще Ви бъде изпратен новият.
ВАЖНО - Артикули с нарушена маркировка /ТАГ/ не подлежат на ОТКАЗ или ЗАМЯНА!


ОТКАЗ

1.Влезте във вашият профил .
2. Изберете „ПОРЪЧКИ И ВРЪЩАНИЯ”
3. Изберете поръчката от която желаете да се откажете.
4. Под всеки артикул ще се визуализира отметка „Заяви за връщане”
5. Изберете артикула / артикулите от които желаете да се откажете.
6. Изпратете артикула / артикулите с куриерска фирма на адрес: гр. Димитровград, ул. "5-ти Ноември" 9А, тел. 0878 268 648, "ЮНОНА-КАТЯ ГЕНЕВА" ЕООД

ИМАТЕ НАПРАВЕНА ПОРЪЧКА, НО НЯМАТЕ ДОСТЪП ДО ПРОФИЛА ВИ?
При финализирането на вашата поръчка сте въвели E-mail адрес, с който автоматично е създаден профил с вашите данни в junona.bg
За достъп до профила, следвайте посочените стъпки:
1.Изберете Профил
2.Изберете ЗАБРАВЕНА ПАРОЛА ЗА ДОСТЪП
3.Въведете вашия E-mail адрес от направената поръчка и ще получите парола за достъп на него


Съгласно разпоредбите на ЗЗП, "ЮНОНА-КАТЯ ГЕНЕВА" ЕООД възстановява на клиента платената сума в срок до 14 дни от датата, на която клиентът е упражнил правото си на връщане на стоката.
ВАЖНО - Артикули с нарушена маркировка /ТАГ/ не подлежат на ОТКАЗ или ЗАМЯНА!